sobota, září 30, 2006

Chainsaw Massacre?

Monkey Fest 06 (Nora club)
Puvodně mělo jít jen o akci, kde budou hrát sound systemy ale došlo k nějakým změnám a přybyl "stage 2" v modrém salónku, tím pádem celá akce začala být velmi zajímavá. Je pravda, že takhle jsem modrý salónek ještě nezažil.
de-reval- hodně energický screamocore z velmi specifickým zpěvem (místy jsem se trochu divil "proč zrovna takhle" ale perfektně to šlapalo tak proč teda ne )

lilac- druhá věc tentokrát klidnější lo-fi kytarovka z emo zpěvem.......no musím uznat, že po výborném výkonu de-reval to pusobilo trochu jako pěst na oko (podle mě to měl lilac odehrát první) navíc kytarový výkon lilaca nebyl moc závratný, takže jediné co mě vcelku zaujalo byl "mluvený zpěv" hodně připomínající the van pelt. No ale trošku propadák:(.
sir, yes sir-kteří vystoupili místo plánovaných Socrates....no a když jsem viděl že celou kapelu tvoří jen basa a bicí začinal sem být trošku zklamaný. No ale jen do te doby než kapela odehrála první song. Šlo o neuvěřitelně nakopnutý hardcore ze screamo zpěvem ...............absolutně vynikající koncert ......zase jsem se přesvědšil, že i takhle netradičně se dá dělat hodně dobrá hudba.
speck- tahle hudba se mi vubec nel
íbila , ale ta show co u toho kapela ....respektive zpěvák předváděl byla něco neskutečného .......ještě ted mi vlastně nedochází CO TO VLASTNĚ MĚLO BÝT??:))) no asi je to jedno .............nakonec jsem stejně musel uznat, že šlo o výbornou kapelu.

No zase jedna hodně příjemná akce v Noře ....a to je pořád září
:))))))).









0 Comments:

Okomentovat

<< Home