pátek, srpna 25, 2006

Summer 06 (66.)

Summer slang- Columbia halle (Berlin)
Pro takové hezké zakončení své prázdninové summer sagy sem se rozhodl podívat se Berlína na malý indie festiválek Summer slang. Předem bych rad podotknul že v Columbia halle měli už přeci jen trochu brutalněji pořešený zvuk atd.(na což rozhodně nejsem zvyklý)takže už po poslechové stránce hodně kvalitní zážitek. Jako první vystoupila kapela Goldrush. Jde o jakýsi mix brit popu a indie rocku.....celkovýy koncert byl jaksi na pomezí těchle dvou žánrů ..vždycky když už jsem si začínal říkat že je to strašná"popina" kapela překvapila nadhrnými indie noisovými nájezdy. Celkovy set byl ale celkem dost krátký a kapela skončila zrovna když mě to začalobavit.

Ale za chvili mě to hned přešlo protože nastoupili Broken social scene (pro mě nejlepší
zážitek večera......a možná i nejlepší koncertní zážitek vubec). Úžasné bylo že celou kapelu tvoří vlastně pět kytar, klávesy, dvoje bicí,housle, klávesy, tři trumpety, pozoun a dvě zpěvačky. Všechny tyhle věci spojené dohromady tvořili opravdu hodně silnou kombinaci. Skladby které jsem znal z alba a které pusobily takovým nemastým neslaným dojmem zněly v tomhle podaní naživo uplně užasně. Ze všech členů na podiu navíc šla znát taková ta pohodová atmosféra a radost z hraní ......takže se za nastrojema střídali a bylo vidět že se baví stejně jako lidi pod podiem. Ještě ted jak to píšu tak to musím rozdychavat:)

Další věcí byli Nada surf ....tentokrát kalsicky jen tři členové.....což mě po předchozím
koncertu nějak moc vytrhnout nemohlo. Navíc šlo o jakýsi kytarový american pop
.......nic indie jsem v tom neslyšel .....celkem nakopnutá basa i kytara ale zbytečné citové pasáže a americký zpěv to kazili....takže jsem si během tohoto koncertu alespon odpočinul.
A nakonec
Calexico.Čekal jsem nějaký pomalý folk ...trochu mířený do country ale nastalo něco uplně jiného. Písně od calexica byli budto takové celkem dost rychlé jakoby spanělské lidovky doplněné trumpetami a anglickým zpěvem .......a sem tam nějaké pořádně indie rockové nářezy .........při tedle hudbě se fak nedalo udržet na místě. Navíc hodně sympatický projev u mě předčil i Glena Hansarda ..........prostě nedělali z toho show , ale přesto to byla hodně velká show .......šlo to prostě od srdce:)....hodně veliké a příjemné překvapení nakonec. Do toho všeho hodně dobrá projekce starých černobílých filmů ze španělaska, která dodala koncertu sqělou atmosféru.
Celkově hodně zajímavá akce.......zase se mi trochu zvedly nároky:)))










1 Comments:

Blogger Koci said...

PS:jako přídvaek hodili Broken Social Scene !Almost Crimes! kde si Leslie Feist dokonce zahrala na druhé bicí:)
to ted jen takový dodatek .....jak sem to naposlouchal a začal je celkem žrát:))

9:35 dop.  

Okomentovat

<< Home