neděle, srpna 06, 2006

Summer 06 (3.)

Jentakfest-Kopřivnice (Chata červený kámen)
Na tento festáček jsem se těšil už dobrý měsíc, protože jsem tušil že bude probíhat ve velmi pohodové atmosféře (jak jinak taky když byl pořádán Poletuchou) a taky tomu tak bylo.
Malé zkalmání sice přišlo hned ze začátku, když jsem se dozvěděl že Ema Camelia nebude hrát (nedorazil bubeník) a tak kluci jen první hodinku jen poustěli svoji oblíbenou hudbu.
Další kapelou na seznamu byli
Bugaboo, kteří mi osobně vubec nesedli takže jen prodloužili mé čekání na "skutečnou" hudbu podle meho vkusu. Samozřejmě se tu vyskytlo pár skalních fanů této kapely, ale je to opravdu takové nemastné neslané na čemž jsem se asi z většinou lidí shodl.
Další na pořadí moje velmi oblíbené Limbo. Od teto doby pro mě přestalo čekání. Veká škoda že kapelka hrála tak brzo takže celkově málo lidí kteří udělali atmosféru jakéhosi nezájmu nedali Limbu moc šanci udělat takové to kouzlo které jsem na jejich koncertech už zažil.
Na Deverovu chybu už ale dorazila většina lidí a tím začala serie užásných koncertů. Deverovku jsem nikdy předtím neslyšel takže jsem byl na dvě basy v akci hodně zvědav a musím přiznat že koncert byl výborný. Hodně rychlá zalžitost založená na rytmice .......prostě to sypalo jak má.
Další na řadě Vítrholc kteří předvedli neskutečnou zvukovou a poetickou alchymii. U tohodle koncertu jsem se velmi dobře bavil a i po hudení stráce mě hodně překvapili jak používáním netradičních nástrojů tak po svělé zvládnutí improvizace. Celé vystoupení podle mě ještě umocnilo prolnutí dne a noci a v tudle dobu už skvělé publikum, které se během koncertu vytvořilo.
Část koncertu Nesselsdorf jsem tentokrát promeškal v hospodě, ale po návratu mě tato kapela moc nenadchla. Na muj vkus strašně podivná vyzáž a ani hudebně mě moc neoslovili. Ale i tak musím uznat že jde o velmi zajímavou věc která má spousty fandů, kteří si koncert jistě užili (soudě podle spousty nadšených lidí).
No ale ted už na mě čekal asi nejlepší koncert jentakfestu a to němečtí Genetiks. Styl co hrají bych asi nazval nakopnutý elektropunk. Genetiks předvedli užasnou show kde prostě vidíte na členech kapely že je to hraní baví a dělaj to rádi. Velmi sympaticky pusobila celková skromnost členů jako by snad ani neočekávali že na ně někdo příjde (přičemž podle mě sklidili největší ovace ). Dofám že se do Kopřivnice zase rádi vrátí protože todle jednou nestačí:)
Další koncert Wollongong. Tadle kapela mě taky hodně překvapila i když musím uznat že po zvukové stránce trochu špatně zvládnutá ze strany zvukaře. Jinak by možná předčili i vystoupení Genetiks. Jinak se jednalo o pravej SRR nášup jak to u kapel tohodle typu známe (noisový kytarový nářez podbarvovaný běsivou basovou linkou).
Menší oddych pak nastal u koncertu Milano, kteří mě nejak nepřekvapili a musím uznat že ani nezklamali. Jde spíše o písničky, které když se naučíte mít rádi tak vas Milano začne hodně brát.
Příjemný koncert.
Jentakfest pak zakončili Kauflant. Byl to už jejich třetí koncert, který sem zažil a pokaždé jsem měl strašné nautkání utéct. Udělejte mi cokoliv na světě, ale nenuťte mě todle poslouchat :(
Ale celkově bych jentakfest zhodnotil jako výbornou akci se strašně dobrou atmosférou a na první ročník to bylo opravdu vynikající .........nemůžu se dočkat příštího léta.

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Zdar, hodil jsem odkaz na tvůj blog na náš web, neva?

7:16 odp.  
Blogger Koci said...

no neva
ale jen je mi dost divne proc to dělate když sem v podstatě o vas nenapsal nic pěkneho????

4:57 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Je to fajn blog a jde přece o muziku, ne?
Nejde o to jak se ti líbí nebo nelíbí Kauflant...:-)

8:08 odp.  

Okomentovat

<< Home