úterý, srpna 01, 2006

Summer 06 (1.)

Mono, Thema 11 -klub 007 Strahov
Sérii prázdninových koncertů jsem se rozhodl začít návštěvou klubu 007 a to přesně koncertu japonské post-rockové kapely MONO.
Hned po příchodu na místo už hraje předkapela Thema 11 ale po pár písničkách mi to spíš připomíná hudbu kterou hrajejejich vedlejší projekt Karl Marx. Mno to bude asi ta jejich nová tvorba o které jsem slyšel ale radši sem míval to co hráli předtím takže mě to co předvedli musím přiznat moc nenadchlo.
Ale v tu chvíli to bylo celkem jedno protože na podium už se dostali Mono. Post rockovou hudbu jsem naživo ještě neslyšel což celý zážitek ještě umocnovalo .....pomalé melodické vybrnkávačky střídaly dojemné noisové pasáže při kterých naskakovala husí kůže.
Opravdu vydařená akce........29.listopadu se mají Mono vrátit tentokrát však do Akropole ..........samozřejmě se tam pokusím být:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home