pátek, srpna 25, 2006

Summer 06 (5.)


SRR Walk the line-Praha(Střelecký ostrov)
Dalším prázdninovým koncertním zážitkem byl malý festival pořádaný SRR na Střeleckém ostrově v Praze. Jako první vystoupil Unkilled Worker.....(což je podle mě solový projekt kytaristy Wollongong......i když všichni tak naoko tvrdí že to není on) který svuj celkem podivný a dost "nezávislý" set začal slovy "This is černá guitar.....to znamená rozladěná guitar:))což vystihuje celou atmosferu tohodle projektu. V podstatě jde o jakési noisové písničkářství, které mě moc nechytlo ....ale asi to bude tím že jsem nerozuměl textům které jsou asi základním stavebním kamenem celého tohoto "projektu". Jako druhá kapela nastupují mí oblíbení OTK. Už při rozehrávání tuším že to tentokrát nebude takový propadák jak na Coloursech a skutečně. OTK předvedli sqělý koncert kde ukázali hlavně písničky z připravovaného alba které už jsou přeci jen větší nářez, který se víc hodí pro živé hraní...takže pohoda:) Další věc Wollongong kteří zde měli poslední koncert před turné po Rusku .........takže hoši měli pořádně nazkoušeno což šlo dost znát a navíc oproti jentakfestu perfektní zvuk takže se z toho vyklubal dost hustý zážitek. Další kapela na kterou jsem se dost těšil byla Ememvoodoopöká z novým kytaristou Bistrem. Měl jsem trochu strach že už to s novou kytarou nebude ono .....ale musím uznat že Bistro hraje líp než jeho předchudce a víc se mu daří převést naživo kyaru tak jak ji známe z alba. Koncert byl oproti tomu co jsem už jsem zažil víc punkovější a větší nářez (i když možná bych vytknul Bourkův falešný zpěv).Navíc hoši pro tento koncert zvolili zajímavý převlek ve kterých vypadali jak nějací rumunští mafiáni takže super show.......plus nakonec velký bonus formou Bourkovy hip hopové skladby To nebyl .....která byla stvořená speciálně pro tento večer.....nádhera. Poslední věc asi nejvíc očekávaní GNU......kteří zde slavili patnáct let od prvního koncertu .....shodou okolností taky na střeleckém ostrově (benefit pro psí útulek). Gnu se ukazáli ve své plné syrovosti a navbíc hodně veliká podpora lidí z publika udělala z tohoto koncertu brutální zážitek. Nakonec celé akce bylo ještě promítání filmu Walk the line ..který už jsem nestihl celý takže nebudu hodnotit. K zhodnocení celé akce snad už jen že........ akce SRR sou fakt husté:))

0 Comments:

Okomentovat

<< Home