sobota, září 16, 2006

Mönster, Cathead, More Bad News (klub Nora)
Další akce v Noře .......tentokrát po celkem dlouhé době (když vzpomenu že naposled jsem tu byl na Pawns někdy na začátku prázdnin).
Od první kapely jsem toho nějak moc neočekával (navíc žena za bicíma ......to ve mě dycky vzbudí dojem že to nebude ten pravej nářez), ale jak už to tak byývá když člověk nic nečeká je nakonec mile překvapen. A já jsem z toho co tam Cathead předvedli byl hodně moc mile překvapen. Bicí byli ten pravej nářez, kytarysta vyluzoval pekelné rify a všichni tři členové zpívali takže hodně pestrá záležitost. Tři lidi a přitom takhle skvěle nakopnutá hudba............TOMUHLE ŘÍKÁM KAPELA!.
Další věc More bad news.......tentokrát z jiného (screamo) soudku. Musím přiznat že ze začátku mi dělalo problém přijit tomu nějak na chuť jako by v první půli hráli nějaké starší věci nebo co. Ale pak se to najednou prolomilo a kapela rozjela uplně maximální "dojemnou" screamo explozi. Hodně kvalitní šílenost ......snad se mi ještě podaří je zase někdy poslechnout.
Poslední věcí byli asi nejočekávaněší Mönster. Asi půlku koncertu se kapela snažila "rozpařit" lidi což se jim (i když už to vypadalo že se to nepovede) povedlo. Potom teprv začalo to pravé Hardcorové peklo ..............lidi se masakrují a kapela masakruje lidi hudbou. Tady bylo vidět že Mönster už jsou dost vyhraní a pěkně jim to šlape takže předvedli super set. Ale podle mě je to přece jen takový ten klasický HC takže v podtatě nic nového a to mi tam trochu chybělo.

Mno zase se EOS povedlo udělat dobrou akci za což jsem rád. Měl jsem takový pocit že bylo trochu zklamání z návštěvností což je mi taky líto celkem .................nechápu co víc by ještě ti lidi chtěli.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home