neděle, září 10, 2006

Plum distillate and OSA story

Vas Szuszanne, Veto, Flying Enterprise, Rumburak (Lubina fotbalové hřiště)
Tento měsíc je koncerty celkem nabitý a tak jsem původně ani nějak neplánoval tuto akci navštívit. No ale když už je ten pátek a udělá se tak hezky nezbývá než na poslední chvíli změnit svůj páteční program (=žádný program:)) a udělat si takovou menší vycházku do Lubiny. Taky mi nějak došlo že by byla celkem blbost tam nejít, když už to mám tak blízko (jindy bych byl schopný jet na tuhle akci přez pul republiky). Jako první nastupujou Vas Szuszanne na které jsem byl hodně zvědavý. Zažil už jsem jeden koncert, který se mi moc nelíbil, ale po letošním Točníku z toho byli všichni na játra a tak jsem chtěl být taky. Hlavní kámen úrázu byl tentokrát asi zvukař, který zrovna nebyl Ondřej Ježek, (myslim že tahle kapela se musí hodně dobře nazvučit,aby to znělo tak jak má) ale zase mu šlo pěkně řvát "hobluuujj" a zapínat do mikrofonů ozvěnu. Navíc celkový set Vas Szuszanne trval jen asi 10min takže sem tomu prostě nějak nestihl přijít na kloub. Když jsem se potom bavil s ostaníma lidma byli všichni z Vas Szuszanne nadšení .........no snad vydají někdy desku abych měl více času to nějak naposlouchat.
Další kapela byla Veto. Tohle prostě není muj styl hudby. Během jejich setu jsem začal mít strašně rád Vas Szuszanne. Byl to pro mě děsný kontrast oproti předešlému vystoupení. Ale tak co "pankáči" se vyblbli a já se už těšil na Flying Enterpise.

Už před začátkem vystoupení Flying Enterprise za mnou přišel známý s tím, že za chvili to bude zajímavé, protože kytarista/zpěvák se stihl střískat (opít:)) jak hovado. Tomu jsem nějak nechtěl věřit a tak sem ho uklidnil tím že on se tak chová normálně. No za chvili sem se sám přesvědčil, že byl skutečně namoll. Měl jsem opravdu strach,že to v tomhle stavu neuhraje, ale nakonec svoje kytarové a zpěvové pasáže zvládal (kupodivu)dobře. Sice z toho koncertu dělal celkem frašku svým vystupováním, ale to mi bylo jedno, protože ta hudba se mi celkem dost líbila. Navíc zvuk byl tentokrát celkem dobrý(možná to byl jejich zvukař).
Další kapela a bohužel i poslední byli Rumburak. Tohle taky není zrovna muj styl. Sice tam byli ten večer instrumentálně nejlepší, ale pro mě to byl nejhorší koncert poslední doby. Nakonec se celá akce musela předčasně ukončit kvuli nějakým nedorozuměním z organizací OSA(vubec tomu nerozumim takže ani nevím o co tam šlo).

To zanmená že nezahrála Ema Camelia, nakteré jsem se hodně moc těšil.
Celkově byla tohle hodně podivná akce, ale nějak zklamaný jsem neodcházel. Navíc hudba Flying enterprise mě celkem chytla ........škoda že vydali jen nějaký singl(ten ted hodně chci).
Taky si něco musím zjistit o OSE, protože mi příjdou jako velcí zmrdi.

6 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Tvůj dojem je správný - OSA jsou ti úplně největší zmrdi a k tomu navrch ještě kurvy a hajzli.
I když prokážeš, že na akci hrajou pouze interpreti, které OSA nezastupuje a nehraješ reprodukovanou hudbu, stejně musíš zaplatit poplatek ze vstupného v závislosti na kapacitě a ceně vstupného. Je na to pár fint, jak to obejít, ale je to maras. Já to znám, protože semo tamo pořádáme Fantomasovy narozeniny v Petřvaldě.
Už jim nikdy nedám ani korunu. Dost dobře nechápu,jak se komukoli z OSA podařilo zastavit koncert, to se museli pořadatelé strachy úplně připosrat. Jedině mě snad napadá, ža zavolali cajty a ti na základě obvinění OSA můžou tu akci zastavit ale i tak... Ruky pryč a nasrat na ně.

10:15 dop.  
Anonymous Anonymní said...

http://www.diycore.net/sablony/fotoreporty.php?id=43
na diycore už jsou nějake fota a report
ale ani tady není vysvětlení co tam vlastně ta OSA chtěla

6:04 odp.  
Blogger Jirka Slavík said...

pokud vim, tak vilem nestihl ose dodat nejaky papir, aby kapely mohly hrat dele nez do desiti vecer, proto tedy museli koncit v deset.

2:43 odp.  
Blogger Koci said...

stejně je to svinstvo
žadat nějakou nestatni organizaci aby ti dovolila hrat dele než do desiti

kurva co to je????

3:45 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Ahoj vespolek, jak dlouho má produkce trvat je třeba dohodnout na příslušném obecním úřadě, do toho nemá OSA co kecat. Ohlásit se na OSA musí podle zákonů ČR všechny produkce. A jak je to s vyměřením odměny mi jasné opravdu není. Vychází to ±10% z hrubého vstupného u zastupovaných autorů, u nezastupovaných mi centrála OSY v Praze vypočítala "odměnu" stejnou, i když to bylo všechno nezastupovaný, když jsem se pak divil na pobočce, kde jsem to nahlašoval, za co že mám platit, tak to zkontrolovali, omluvili se, prohlásili cosi o kreténech v Praze, dali razítko nezastupováno a bylo vyřízeno .... http://www.ratejna.info

12:09 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Taky zajímavej odkaz: http://www.jirihradec.cz

12:11 dop.  

Okomentovat

<< Home