sobota, září 16, 2006

TMU 036

Nuzzle-San Lorenzo´s Blues LP (Troublemanunlimited 1999)
Bylo to zhruba před rokem touhle dobou (v době kdy jsem o nějaké alternativní nebo nezávislé hudební scéně neměl ani tušení a vesele spal někde v 60. letech), když jsem narazil na tuhle kapelu.
Zrovna jsem objevil stránky Epitonic, kde bylo k mání spousta indie rockových mp3. Názvy kapel co tam nabizely své mp3 k poslechu mi absolutně nic neříkaly a tak jsem prostě zvolil metodu náhodného výběru .......no tak třeba něco od N.........a třeba ......Nuzzle (
Unbreakable You). Tahle věc mě okamžitě chytla (což byla velká náhoda protože asi dalších 20 kapel co jsem se rozhodl prozkoumat potom by mě určitě odradilo) a i když jsem měl jen jednu skladbu poslouchal jsem jí pořád dokola a v podstatě dodnes mě neomrzela (opravdu!:)) .
No a ted tu sedím a držim v ruce vinyl
San Lorenzo´s blues.......maximální pocit:) (14 skladeb .....mám do konce života co dělat :))).
Celá deska (jak je uvedeno na obalu) je poskládána i z několik let starých písní , přesto zní jako celek. O to se trochu stará jakýsi ústřední motiv
The San Lorenzo´s blues, který je v průběhu desky možno několikrát zaslechnout v různých variacích(podle mě takový tah na ucelení celkeového dojmu).
Pro mě jde rozhodně o zásadní desku, kde Nuzzle přesně znázornují mojí představu jak by měla vypadat nezávislá kapela.

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

http://rapidshare.com/files/172829320/nuzzle_-_san_lorenzo_s_blues.rar

7:55 odp.  

Okomentovat

<< Home