pátek, září 22, 2006

Lidové Umění

LU (Piperrecords 2003)
Poslední dobou jsem nemohl objevit nějakou novou kapelu co by mě opravdu chytla a tak jsem se rozhodl zase prozkoumat Kopřivnickou scénu. Člověk slepě hledá po celém světě a netuší jaké poklady má nadosah ruky .........zkusil jsem kapelu LU. Nedávno jsem zažil koncert, který byl hodně pěkný, ale přesto jsem byl k albu trochu skeptický.
Po prvním poslechu jsem si začal říkat něco jako "zatraceně dyt´ to mají rozladěné nebo co", ale když jsem si album pustil podruhé tak už jsem si říkal něco o nejlepší věci co jsem kdy slyšel.
Těžko popisovat jak je tahle věc výborná ............charismatický zpěv, pěkný zvuk kytar, nástrojová pestrost a to celé dává dohromady hodně kvalitní indie rock (trochu mi připomína Stephena Malkmuse). Dlouho už mě nic takhle nedostalo, takže zatím poslouchám nepřetržitě .........tedy alespon do doby než vyjde nová deska, což možná zase tak dlouho trvat nebude:).

Ukázka:
http://www.piperrecords.cz/pages/audiovideo.htm


5 Comments:

Blogger osobic said...

Jo, tahle deska je hodne povedena. Jen jsem snad nekde zaslechnul, ze se Lu rozpadli, ale nevim, je-li na tom vubec trochu pravdy...

8:31 odp.  
Blogger Koci said...

neboj
co já vím tak vesele hrajou jen ted měli mensi pauzu (myslim ze jeden clen byl v zahranici delsí dobu) a chysta se nová deska:)

8:55 odp.  
Anonymous Anonymní said...

hm, taky mě Piper velice mile překvapil, vůbec jsem to nečekala. ale je vidět, že na severu Moravy máme být na co pyšní... Lu jsou skvělí, Come Closer je jasná hitovka, je tu samozřejmě i Nierika a třeba Miou Miou se už dostávají ven... jak to tam děláte??

12:58 odp.  
Blogger Koci said...

podle mě jsou tu strašně pohodoví lidi co si dycky dělali věci tak trochu po svém (taky mi přijde že tak nějak profesionálně strašně)

žiju tu už dost dlouho ale o těchle věcech vím tak rok .......a fakt mě to dost vzalo ...nikdy bych nečekal že tady je tak bohatá hudební scéna

10:12 dop.  
Anonymous Anonymní said...

no samozřejmě ne vždy je to pecka kdž si někdo dělá něco po svém :))

11:05 odp.  

Okomentovat

<< Home