čtvrtek, února 01, 2007

Mythmaker

Nová deska Skinny Puppy je venku. Je to další deska po dva roky starém The Greater Wrong of the Right (což byl takový comeback kapely po x letech). The Greater Wrong of the Right nebylo vubec špatné album.......vlastně obsahuje hodně dobrých skladeb a zajistila kapele docela brutální návrat, ale nebylo to přesto uplně to co bych čekal......zvuk a vůbec celkový "nádech" desky mi moc nesedl.
Mythmaker už je pro mě ale něco jiného. Po prvním poslechu jsem měl sice problém zvyknout si zase na nový "přístup" kapely. Dokonce mi snad i přišlo že SP ještě více vyměkli (zvlaště při prvním poslechu daL), ale to mě hned přešlo.
Hned napoprvé už vás překvapí sqěle vymakaný zvuk (možna i nejlepší co kdy SP měli). Tohle album už není syrový zvuk .....ale chladná jistota a zkušenosti. U Mythmaker mam pocit že bude znit stejně "nově" i za 20 let.
Takže SP ještě neřekli svoje poslední slovo a chystají koncertní turné. Mno snad se mi ještě poštěstí na to kouknout:)).
myspace.com/skinnypuppy

0 Comments:

Okomentovat

<< Home