sobota, prosince 30, 2006

monkey fest

Monkey fest (Nora club)
Tak tohle už je druhý Monkey fest v celkem krátkém časovém rozmezí ....a dalo by se i říct, že návštěvností a kapelama snad i lepší než ten první ....takže prostě pohoda :)) Večer začíná Ema Camelia poprvé v Kopřivnici s novým kytaristou. Čekal jsem sice, že Ema bude hrát více nových věcí ...nakonec zazněl jen jeden nový song (?17:33?), ale tak to vůbec nevadilo protože ty staré věci bych mohl naživo poslouchat snad pořád. Takže co k novinkám? .......ve starých skladbách mi nová kytara nepřišla nějak vyrazná ..ale to si myslim že je ok, že to spíš pujde znát v nových věcech .......nový song je dost veklá pecka takže je se určitě na co těšit pokut to všechno pujde takhle dál.
Jako další hrajou Let the boy decide. Tahle kapela mě teda nebere a proto jsem si koncert moc neužil. Celá ta hudba mi přišla strašně nudná a hlas zpěvačky strašně nepříjemný takže to pro mě nebyl moc hezký zážitek ....jediné co stálo za to byl vynikající bubeník ...mno ale co z toho.

Třetí věc je Thema 11. Po celkem špatném dojmu z letního koncertu na sedmičce jsme byl tentokrát příjemně překvapen. Není už to přeci jen ta stará Thema, kterou mam rád , ale kapela se podlě mě vyvíjí hodně zajímavým směrem ...u některých chvilek jsem opravdu žasl. Po delší době ale už celý set začal podle mě působit tak nějak stereotypně a začal i trochu nudit. Každopádně nová deska bude určitě zajímavá.












A poslední, takový "zlatý hřeb" večera byli John Ball. John Ball předvedli neuvěřitelně energický nářez tak jak to u nich známe. Žádny nový materiál se nekonal, ale to vůbec nevadilo protože staré věci jsou více než účinné .....lidé lítali vzduchem a tak celkově se kapele podařilo všechny rozpařit. Pro mě nejlepší věc večera.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home