sobota, prosince 23, 2006

TATA BOJS - PRIESSNITZ - NIERIKA (Nora club/KDK Kopřivnice)
Historicky můj první koncert, kde jsem se účastnil jako "Crew":)) takže se mi naskytla možnost podívat se na věc i z trochu jiné strany.....(jednoduše řečeno asi 30 hodin beze spánku a celkem náročné práce, díky kterým člověk začíná pomalu nenávidět slova jako Tata bojs atd...no trochu ironie :))....popravdě šlo o jedinečnou akci jak rozsahem tak i kvalitou interpretů......alespoň tedy na tak malé město jako je Kopřivnice.

První samozřejmě začíná Nierika. Nemůžu si pomoct, ale mě tahle kapela bavila za všech tří nejvíc :).
Celý set začíná skladbou Silver sky ....takže tma a pomalu najíždí sampl ze začátku skladby .....vidíme jen černé siluety členů skupiny Tomáš Neuwerth odříkavá svůj text a pak se skladba náhle rozjede všechny světla se rozsvítí a my už vidíme celou kapelu a projekci :). Jak říkám tenhle koncert jsem si užil maximálně. Kapela je samozřejmě na konci znovu vytleskána zpět a hraje novou věc (Killer?) ....podle mě možná nejlepší věc co mají ...u téhle skladby mi běhal mráz po zádech ....prostě nádhera. Zazněla ještě tuším jedna nová věc (?She loves me?) a na obou nových skladbách bylo vidět, že se kapela posouvá stále dopředu ........začínám se hodně těšit na nové CD .....snad to nebude trvat tak dlouho.

Jako druhá kapela vystupuje Priessnitz. Set celkem chytře začínají pomalýma písničkama a celý koncert se jim daří neuvěřitelně stupňovat. I když už to vypadá že to víc rozjet nejde nasadí další píseň která šlape ještě víc. Mě osobně sice hudba kapely zprvu moc nebavila (hodně mi to přišlo jako kombinace Mňágy a Žďorp, Buty a Lucie) ale ke konci už jsem si tenhle styl snad "naposlouchal" a začalo mě to bavit. Pro fanoušky téhle kapely to ale byl (očividně) perfektní koncert a to je hlavní:).

A poslední "zlatý hřeb večera" (ne však pro mě jak už jsem psal:)) zahráli Tata bojs. Trochu mě zklamalo, že kapela neměla projekci kterou hodně lidí chválilo. V tomto případě to bylo podobně jako u Priessnitz .......moc mě to nebere ale nakon jsem si tam to "své" našel:). Navíc mě hodně bavil basák, který během celého koncertu skákal a běhal sem a tam ........což musí být fyzicky dost náročná záležitost bych řekl. Jinak ,jak sami členové řekli ,zahrála kapela 13 skladeb z toho 4 nové věci. K tomu ještě připočtena dvě vytleskání takže si diváci zase přišli na své:).

V tomto případě šlo tedy o výjimečnou vánoční akci se skvělou atmosférou a spoustou lidí .....mno snad bude příští rok takových věcí víc :).

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

tata bojs > priessnitz > nierika

7:44 odp.  
Blogger Koci said...

jj bylo to POPRVÉ :))
nj co se dá dělat ted už to znám

12:14 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Ahoj, psal jsi, že to byla prnví akce, kde jsi byl i jako "crew", tak jaké to bylo? Nějaké perličky ze zákulisí? :)

1:24 odp.  
Blogger Koci said...

ted když na to pohlížím s odstupem času tak to bylo super podílet se na něčem takovém :))

ale vím že v tu chvili to moc sranda nebyla ....tata bojs přijeli z brna někdy kolem 4 ráno (respektive technika) takže spousta lidí kteří už nekolik dní nespali a očividně už toho měli plné zuby
těm jsme museli pomoct nějak sestavit podium vyložit/naložit nakladaky s aparaturou atd.. celá práce skončila až druhý den někdy kolem 6 ráno(celé vánoce jsem pak prospal:))
bylo to skoro to samé jako když děláš v práci šíleně dlouhý přesčas

ale klidně bych do toho šel znova i když nevím proč

perličky mě bohužel žádné nenapadají ....určitě se jich stalo strašně moc ale já u žádné nebyl :))

2:16 odp.  

Okomentovat

<< Home