pondělí, listopadu 27, 2006

Mono, C, White Circle Crime Club (Palác Akropolis , Praha)

Po červencovém koncertu na sedmičce se Mono zase vrátili do Prahy. Po předešlé zkušenosti s počtem návštěvníků a zájmem o tuhle kapelu se tentokrát celá akce přesunula do Paláce Akropolis, kde měl koncert už o dost lepší uroveň (jak po zvukové stránce tak i ohledně předkapel).
Jako první kapela vystupuje White Circle Crime Club. Na jednu stranu se pořadateli povedlo zajistit asi zajímavou zahraniční kapelu, ale mě osobně by spíš potěšilo kdyby misto nich třeba dostali větší prostor Mono a C. Tento večer měl být ve znamení post-rocku tak nevím koho tam napadlo dát tenhle "úlet". Když tohle ted píšu tak poslouchám jejich novou desku. Musím uznat že nezní tak špatně jako zní kapela naživo, ale ani tak mě to prostě nechytlo.
Druhá kapela už jsou C z Tábora na které jsem se od koncertu v Hradci celkem dost těšil. Céčka před pár dny vydali nové album (Underlove) a tak se hrály skladby hlavně s téhle desky. Skvělý zvuk + výborná podpora publika takže další perfektní koncert ....C naživo prostě zklamat nemůžou. Svůj set sice museli ukončit trochu předčasně, ale to mi zase tak nevadilo protože po nich už přicházejí nejočekávanější Mono.
O proti koncertu na sedmičce se o dost zlepšil zvuk (takže to nebyl tak brutální noise v některých pasážích) a dostali se dovnitř všichni co chtěli (slyšel jsem že 700 lidí).
O proti červencovému koncertu taky Mono zahráli i starší věci(což není zvykem)...hlavně pak The Kidnapper Bell (moje nejoblíbenější věc :)).
Myslím si že tahle akce se honě vydařila a je dobře že post-rock si u nás získává stále více fanoušků, takže se snad v budoucnu mužeme těšit na další zajímavé koncerty tohohle žánru.

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Je dobře, že to každý máme jinak. Mono mě bavili, i když některé introvertní pasáže mi koketovaly s nudou a těch uspávacích pasáží tam na mě prostě bylo moc, ale WCCC mě dostali asi tak dvakrát víc. Z toho, co jsem si stáhl mě moc nepřesvědčili, ale naživo to byl pro mě hodně příjemný šok. Každá skladba jiná, nic nebylo jisté, střídání zvuků i nástrojů, prostě paráda. Moc dobře, že tam byli. Jen váhám, zdali nesouhlasit s kámošem, který pravil, že měli být třetí... :-)

10:42 odp.  
Blogger Koci said...

no ja bych řekl rozhodně nesouhlasit:)))
ale tak dobře že si každý přišel na svoje

u těch mono je pravda že ty najezdy jsou dost dlouhé, alee o to větší je to chutovka když to najede..........jako by ses strašně dlouho trápil hladem a pak se prostě " neuvěřitelně nažral":)))(hmm no tak nějak)

11:10 odp.  
Anonymous Anonymní said...

No já mám na ty WCCC trochu jiný názor a jsem fakt rád, že jsem je slyšel.. ale to je věc názoru, že jo.. C a Mono byli každopádně skvělí..a ještě furt na ten koncert živě vzpomínám..

Alesh

10:09 odp.  

Okomentovat

<< Home