sobota, listopadu 18, 2006

Skinny Puppy

Skinny Puppy- Remission (1984)
Remission je tento týden asi moje nejvíc poslouchaná věc. Jde o první EP Skinny puppy (pokud nepočítám demo kazetu Back and Forth).
Pokud jde o elektronickou hudbu Skinny puppy jsem měl vždy nejradši a na tomhle albu zní přesně tak jak je mám rád-hodně syrový a neučesaný zvuk, jaký se do té doby dal těžko zaslechnout. A hodně zajímavý zpěv (Nivek Ogre) prohnaný přez distorcion, který působí hodně drasticky.
Něktré skladby z tohoto alba už působí sice v dnešní době trochu směšně(místy tam jsou cítit 80.léta) ale většina věcí je dost brutální ještě dnes a podobají se věcem z (podle mě nejlepší desky) Too dark park.

Report v Paskvilu, díky kterému jsem Skinny puppy kdysi poznal tady.
Official website

6 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Jó, kanadské kapely měly vždycky něco do sebe... Poprvé jsem je poznal právě díky Too Dark Park někdy ve druháku na střední (1993) a měl jsem co dělat, abych se přinutil poslechnout si to album celé... :-)
Je to snad nejstrašidelnější deska EBM, major Zeman a Studna je proti tomu čajiček...

8:44 dop.  
Blogger Koci said...

taky jsem too dark park slyšel jako první
a taky jsme mě problem to naposlouchat ..napoprvé je to silná káva
ale kdo to vydrží má vyhráno

3:38 odp.  
Anonymous Anonymní said...

a co takovej The Process....moje oblibeny album od SP

2:11 odp.  
Blogger Koci said...

mno jo proces je výborná deska myslím že ji má rádo nejvíc fandů SP
ale podle mě to nejsou skinny puppy ...takové moc melodické už jako by se chtěli zalíbit nebo co ...jako by vyměkli:)
ale je to dobrá deska stranu strašně promáknutá .....ale neni to to co u skinny puppy hledám já

3:18 odp.  
Anonymous Anonymní said...

mno jo, co naděláš....;-)

1:59 odp.  
Blogger Koci said...

pustím si too dark park;)

10:24 odp.  

Okomentovat

<< Home