středa, října 18, 2006

Taky jsem kdysi fandil raketám.........

Ememvoodoopöká - Fontane-Stadt LP (Silver rocket records 2002)
Jo tak tahle deska mě hodně zajímala.........na Dort jak brus jsem sveho času pěkně ujel, ale byl jsem zvědav jak zněli Ememes předtím, když to nebylo tak uhlazené.
Tento singl obsahuje 4 písně ....a je to přesně to co jsem očekával .....syrová Ememvoodoopöká, která se do člověka zařízne jak žiletkový drát.
První song Motor je jasná koncertovka ......se super řezavým zvukem, který už u dort jak brus neznáme (u noisové pasáže jsme myslel, že jsem zrušil jehlu gramofonu:)).
Další věc Houston- nářez který staví na pohodové zpívané pasáži ....užasný text (taková ta Bourkova klidovka).
Strana B obsahuje Chleba další nářez na rozjezd a pak Jizva .....což je nejpomalejší věc na albu (takový předchůdce skladby Nanár) ....přestože nejde o žádný nářez je to snad nejsilnější skladba celého EP.....v těchle pomalých zamyšlených věcech je Bourek prostě nejlepší .......je to taková tvrďácká věc :)
Ale to není konec ......tahle věc je totiž dvoj vinyl ...na vinylu číslo dva jsem já osobně našel desku Jonáš dejme tomu v úterý s písničkama J. Suchého J. Molavcové atd. .........nemužu už chtít víc:))

0 Comments:

Okomentovat

<< Home