neděle, listopadu 05, 2006

Kweefpossum, Atlantic cable (Nora club)

Hmm tentokrát trochu slabá účast lidí, takže jsem si připadal jako bych přišel do Nory někdy ve středu odpoledne a ne v sobotu večer.
No tak asi po dvou hodinovém čekání na nějaké lidi rozjíždějí Kweefpossum svůj set. Jenom bicí a přebuzená kytara a stejně to neuvěřitelně šlape (hlavně zásluhou bubeníka,který jel hlava nehlava:). Výborná věc u které mi jen trochu vadil zpěv (občas do té hudby seděl občas moc ne).
www.myspace.com/kweefpossum
Taky jsem objevil nový label (Slovinský) God bless this mess -zatím na mě působí dost sympaticky (pusobí to hodně dojmem DIY)
www.myspace.com/gbtm

Pak už přichází na řadu očekávaný Atlantic cable. Ze začátku mi sice trochu nesedí to,že si Tyson přibral bubeníka(představoval jsem si že to bude něco jako na CD), ale ukazuje se že CD je CD a koncert už je zase o něčem jiném (hodně mi to připomíná koncert Calexica v tom ohledu -na CD pohodový folk/country oproti tomu koncert je absolutní nářez. Treba už jen taková věc jako Heart-Felt Geology, nechme text vypustme refrén celé to zrychlíme .........mno zajímavé :))
No ale člověku je to jedno protože i tak je to pořád výborná věc tak jenom poslouchá a nestačí žasnout. I na to jak bylo v Noře málo lidí se myslím podařilo udělat super atmosferu a vytleskat Tysona zpět na "podium" ......přídavek je celkem hustá rychlovka (?song about pizza?:). Tenhle koncert ma určitě 10/10 kdybych měl hodnotit.
http://www.atlantic-cable.org

0 Comments:

Okomentovat

<< Home