úterý, ledna 16, 2007

Jaroslav Rudiš-Grandhotel

Už si ani nepamutuju, kdy jsem si naposledy koupil knihu. Mno nějakej pátek už to bude tak jsme se rozhodl to zase jednou udělat. Nové vydání Loba asi nebude to pravé ........Albert Camus možná trochu psycho .......ale pak je tady ještě Jaroslav Rudiš. Nebe pod Berlínem mě celkem bralo a i když obsah téhle knihy (na přebalu) mi přišel jako "celkem nuda" šel jsem do toho.

Musím uznat že mě tahle věc chytla ještě víc než Nebe pod Berlínem, takže jsem ani nevyužil takové té "zabudované záložky"(ze které jsem měl zprvu radost, že si jako budu zakládat) protože jsme celou knihu přečetl najednou.

Obsah knihy tady rozebírat nebudu. Podle mě když se to takhle shrne do jednoho odstavce tak je to nuda.

To kdyby vás to zajímalo.

http://www.rudis.cz/

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Z knihy jsem měl podobné pocity ;o) Před spaním si ji na chvilku vezmu k sobě, založím, ráno dočtu. Ne, dočetl jsem ji naráz, nepustila mě. Možná i proto, že jsem liberečák..

2:02 dop.  
Blogger Koci said...

nj rád bych si to přečetl jako liberečák :)

musim se tam někdy zajet alespon podívat

11:53 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Hoši (myslím, že jste hoši), to je pěkné, co píšete, ale nic jsem se nedozvěděla. Jsem starší dáma a moc by mě zajímalo, proč a co se Vám tam konkrétně líbilo, protože mám jistě jiné oči, i když se mi knížka líbí taky. Neviděla jsem film, tak přidejte pár slov, jaký je podle Vás Fleischmann, Ilja, další postavy a celý příběh.

8:43 odp.  
Blogger Koci said...

doporučuji si knihu koupit přečíst a utvořit si na věc vlastní názor

nepokládal jsem za duležité psát něco víc
navíc tohle není blog kde bych psal plnohodnotné recenze jsou to jen mé pokusy (myšlenky atd..)které dávám k nahlédnutí
nic víc

pišu tak jak se mi zrovna chce (to je to co mam na blogování rád) i když to třeba vubec k ničemu není :))

7:47 odp.  

Okomentovat

<< Home