neděle, ledna 07, 2007

12 SONGS BY JOHN BALL AND VAS SZUSZANNE

12 SONGS BY JOHN BALL AND VAS SZUSZANNE (Lp 12",Misanthrope Records, Trapped Inside Records, Olga Hepnerová Records, Samuel Records)"stále dokola si promítám tu melodii co slyšel, když viděl jiskry světla jak ti padají z dlaní do klína..."

Jde vlastně o 12-inch split dvou kapel VAS SZUSZANNE a JOHN BALL. Myslím že tahle deska má hlavní význam v tom, že jde o první vydaný materiál kapely VAS SZUSZANNE, na který už se pěkně dlouho třese řada fanoušků.

Deska je zpracována celkem jednoduše .......černý obal na kterém je nalepený štítek 12 SONGS BY JOHN BALL AND VAS SZUSZANNE..... stejně mi ale příjde jako nejhezčí deska co doma mám. No hlavní je to co se skrývá uvnitř.

Jedna strana je věnována kapele JOHN BALL. Pro mě trochu zklamání protože nejde o nic nového ale o demo, které už kapela vydala na CD. Takže songy nahrané a už jednou vydané tuším při turné kapely po Rusku. Tuhle věc už mám naposlouchanou celkem dost a tak je pro mě zajimavější druhá strana.

U VAS SZUSZANNE mě dost překvapily texty ....na koncertech jim přeci jen nejde příliš rozumět a ani na nahrávce vlastně ne ....ale když jsem si je přečetl na přebalu desky, zjistil jsem že všechno jsou vlastně písničky o lásce. Žádné názorové texty, které bych čekal spíše, ale prostě jen poezie podaná tím nejenergičtějším způsobem co jsem kdy slyšel. Stejně jako koncerty VAS SZUSZANNE je i tahle deska něco jako exploze energie ..jemné pomalé pasáže střídají "výbuchy" kytar tohohle noise, hardcore,screamo rock and rollu??.
Celá deska je pak zakončená pasáží se zvuky šumění moře ....jako by vás to mělo uklidnit.....a najednou konec ....ticho .......dojemnější desku jsem snad ještě neslyšel. VAS SZUSZANNE jsem předtím moc nevěřil, ale touhle deskou mě přesvědčili.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home