sobota, ledna 13, 2007

Selana

Určitě znáte tu situaci když člověk nemůže v noci usnout ...po hodině převalování se snažím unavit chozením po tmavém bytě .....nic .....v kuchyni na mě zpoza okna kouká velikánskej měsíc ..hmm že by byl úplněk?....možná důvod té náhlé nespavosti...na řadu přichází přehrávač ....mám asi šest hodin poslechu než budu muset vstávat do školy......spousta času na to pořádně si poslechnout desku Human Steak-Selana .......až teď mi pomalu začíná docházet jak moc je tahle věc dobrá...........

Human Steak-Selana
Tohle CD je prvním oficiálním albem nahraným minulé léto ve studiu Andy Sound. Podle kapely by mělo jít o nejsilnější věci co se jim zatím podařilo složit. Na desce můžeme slyšet zajímavé skloubení různých stylů ......od hudby, která mě osobně připomíná něco podobného tomu co hrajou kapely jako třeba GNU,LYSSA trochu i d2ti de3t3 až po noise rok, punk (skladba Hrabě salto je pro mě prostě hardcore punkovka jak má být), hardcore a snad i metall. A právě v tomhle zajímavém "skloubení stylů" mi přijde deska hodně zajímavá.....myslím, že jde o ten typ hudby kterou si rádi poslechnou různé druhy posluchačů (sám jsem přistihl známého co se normálně HC vysmívá, jak u tohohle mlátí řepou:))

I přes to všechno album působí jako celek a drží si sqělou atmosféru od začátku až do konce.(texty k písním by měly být inspirované povídkami ze světa Selany....další zajímavý prvek)

Jde o první věc, ale i tak za celým albem stojí kvalitní zvuk a hráčské výkony (myslím že ne jeden kytarista/bubeník uznale pokývnou hlavou) a pak také zpěv (nejvíc připomíná něco na způsob GNU), který občas přechází v "šeptané pasáže" při kterých běhá mráz po zádech ("to co jsme vytvořili je nádherný....."). Vrchol toho všeho je pak skladba Selana .....podle mě nejsilnější věc z alba.

Z zmínku určitě stojí i zajímavý booklet, který je tvořen z obrazů P.Chroustovského. Podle mě sqěle vystihují atmosféru celé nahrávky. Takže ve všech ohledech jde o dobře odvedenou práci.

Teď už nezbývá nic jiného než se těšit na nějaké živé vystoupení ........snad se mi to už brzy poštěstí.

Web:

http://www.humansteak.net/

http://www.pchroustovsky.wz.cz/

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

sqela recenze na sqelou desku od sqelych modelek(prej maj prehlidku na golfovym hristi.....ale proc ???to fakt nevim...)

1:36 dop.  
Blogger Koci said...

hele díky:)
modelky??
hřiště??

sou to blázni:)))

10:24 dop.  
Anonymous Anonymní said...

jo,vzpomínám si na jednu akci, kde sme si hráli na modelky, zvlášť VHS vypadal dost lákavě.....hm, ale jediný co máme společnýho s golfem je můj šrám na čele.
Koci: pozdravuj toho paznechta Máru:)

6:44 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Super, teda musím souhlasit, že tenhle projekt se až na pár nedostatků a hromady bouřlivých debat a sporů dotáhl do konce.. takže jsem rád když něco takovýho čtu. Samozřejmě musím posloužit své věci a říc, že ilustrace - obrazy k bookletu se nyní prodávají v GAUČ v Praze. Info je samosebou na mém webu. Jo a Selanu mám doma... chehct. Jsem rád, že se to všechno líbí.

PCh

10:54 odp.  

Okomentovat

<< Home