neděle, ledna 28, 2007

alternative music NORA fest

Bohužel jsem tento večer nestihl všechny kapely , protože jsme s Vaišnavou Otorin vystupovali na divadelní scéně, ale i tak jsem podle mě stihl zásadní věci.

Na Dřevěné pytlí v jutových uhlích přicházím tedy asi v polovině setu. Věci co hraje tahle kapela se dost těžko popisují ......je tam Dj, ujetý zpěv, kytary a celé to má jetě víc ujetou rytmiku a melodie. Celkem se mi líbilo zhodnocení kamaráda " Třeskutá alternativa z extrému do extrému".
http://www.noise.cz/dpvju/

Další věcí jsou Osvald Schneider. Pro mě jeden z nejlepších koncertů za poslední dobu. Tahle kapela předvedla něco neuvěřitelného .......takový mix funky, taneční hudby chvílema sem tam slyšel orientální prvky pak zase jakoby taneční elektroniku ........u skladby afrika začalo uplné peko, kdy už jsem se do konce setu jenom smál jak malý, protože tohle bylo fakt dokonalé. Už dlouho sem to neviděl žádnou kapelu takhle rozjet.
http://www.noise.cz/oswald/

Poslední věcí byli
Myom, kteří začínali hrát až kolem třetí hodiny ......částečně taky díky stálému vytleskávání Osvald Schneider .......takže musí hrát na divadelní scéně v celkem provizorních podmínkách. Uprostřed scény vznikla jakási změť židlí a klaviatur do toho postavené bicí . Nečekal jsem že mě po Osvaldovi ten večer ještě něco překvapí, ale tohle mě chytlo už po příchou .........koukám tam na tu změt divně rozestavených nástrojů ....od tama se ozývá jakoby francouzský zpěv (chvíli mi to celé připomínalo shoegaze) bubeník/klavesista jede na bicí jednoduchý ale chytlavý rytmus do toho buší samplery a kytara...........skvělý sound i na tak špatné podmínky.

Takže tak nějak to bylo:))

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Ano, asi tak to je

12:34 dop.  

Okomentovat

<< Home