sobota, března 17, 2007

Plug 2007 #2

Takže u nás se teď řeší andělé, ale v americe už byly vyhlášeny indie ceny plug awards o kterých jsme se tu dříve zmiňoval a do kterých se mohl každý zapojit.
Takže jak to dopadlo??a co na to říkám já??
http://plugawards.com/

Z těch pro které jsem hlasoval nebo jim to alespon přál vyhráli:
Sufjan Stevens -male artist
Yo La Tengo - I Am Not Afraid Of You And I Will Beat Your Ass (Matador)-indie rock album
Xiu Xiu - The Air Force (5RC)-Avant Album
Broken Social Scene -live act
Wolf Parade - "I'll Believe In Anything" (Sub Pop)-video

Mno myslím, že to až tak špatné není. Trochu mě jen mrzí že to nedostali last.fm za rádio, calexico za americana album a taky možna Cat Power za female :)). A teď valím zkouknout anděla:)) ....nominace jsem ani neviděl tak jsem zvědav jestli se vzteknu:)). Radši bych teda koukal na ten indie "galavečer".

0 Comments:

Okomentovat

<< Home