úterý, března 13, 2007

The Mood-Cupid in your pump (CD) 2006

Tuhle desku už mám od doby co jsme jí pouštěli na Coffé Attacku (kde mě to sice moc nechytlo, ale padly tam hlášky o nejlepší desce roku, kterou určitě musím slyšet). Na cizí doporučení moc nedávám a když už tak to vždycky strašně trvá .....přesně jako u téhle záležitosti. K Cupid in your pump jsem se tedy vrátil až tento týden ....a stejně jako vždycky se biju do hlavy proč jsem se sakra nedonutil pustit si tuhle sqělou věc dřív.

The mood hrajou "emo rock", který by možná mohl připomínat Landmine Spring, ale Cupid in your pump mi příjde rozhodně chytlavěší a příjemněji poslouchatelnější než cokoliv co jsem od Landmine Spring slyšel. Tou chytlavostí a taky o dost víc nakopnutými skladbami by zase mohli připomínat Pavilon M2, ale zase to nezní tak noisově a tak depresivní ("temné"). Takže tady máme v podstatě emo rock s hodně dobrým zvukem chytlavejma písničkama a hodně sympatickým zpěvem. Na desce můžem slyšet jak nakopnuté skladby, kde to pěkně drtí kytara společně s docela ostrejma klávesama ..tak i pomalejší emo věci kde dominuje španělka ......tady si na své musí přijít opravdu každý:). To vše vydáno na vlastní náklady ........mno The Mood si mě teda získali ...........a to jaro do toho ......... :))
Že by opravdu nej deska roku 2006?

http://www.themoodmusic.com

0 Comments:

Okomentovat

<< Home