neděle, března 04, 2007

Benefit pro 007 (Nora club) no.2

Vas Szuszane - Innoxia Corpora
Už se tady nebudu zaobírat počtem návštěvníků nebo tak, protože se tentokrát děly o dost zajímavější věci......ano mám na mysli vystoupení vas szuszane :))......mno ale pěkně po pořádku.

První hraje Innoxia Corpora , která tady byla nedávno takže už mě to tak moc nebralo. Innoxia není zrovna kapela kterou bych naživo musel slyšet znova a znova ..........(jo to intro co dycky hrajou na začátku si rád poslechnu, ale jak se začne zpívat už radši mizím spočnout na bar).

Hlavní věc jsou pro mě vas szuszane .....po poctivém naposlouchání desky mě teda dost zajímá jaké to bude naživo.
Kapela si dává pěkně na čas a napíná lidi do poslední chvíle ještě tím, že pustí "intro" (takový dost zajímavý úlet ......nemá cenu popisovat :))) nevím jak u ostatních a já na ten rozjezd čekal jak na vánoce ...............intro končí .........odklepání paličkama a už se rozjíždí ten brutální nával energie přesně jak to známe u vas szuszane(áááááá). Dřív mě ty koncerty vas moc nebraly, ale tenhle mě uplně odrovnal ........kapela zahrála pár songů z desky, ale většinou do lidí pálila nové věci (podle mě ještě brutálnější než ty staré kousky ...........méně klidových pasáží ....více té syrové řežby :))

Zatim stačí .........!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home