neděle, března 11, 2007

VÍKEND PRO TIBET

Víkend začíná jako pěkná psycho sideshow, když se naše 11 členná výprava + divadelní kulisy skládá do dvou autíček, aby byla schopna přivézt aspon trošku alt kultury do toho bohem zapomenutého Frenštátu p. R (mno možná si trochu věřím-pokud se dá svázaný kouzelník v kufru od auta považovat za "kulturu" :)). No neva lidé se nám jako vždy smějí což je účel našeho divadlení.

V noře to tento večer osidluje MILAN 105 KILO KRAJČÍ kdyby to někomu něco řeklo.

Sobota pak probíhá ve znamení zvonkového průvodu městem, ale hlavně večerního "festiválku", který mi zase trochu hnul žlučí.
Já osobně tradičně valím na Woodhome s tím že, možná i poslechnu nějaké další kapelky. Mno nestalo se tak. První dvě náctileté kapely, hrající covery od Green day a podobných kapel, jsem radši prostál na chodbě ........a tak trochu nechápal situaci .......hospoda natřískaná až po střechu metalistama (hnus) a modrý salónek pro změnu dětma pařícíma na Green day:))))).
Večírek jak z nějakého blbého snu.

Woodhome naštěstí nastupují jako třetí takže si po hudební stránce konečně začínám užívat večera. Kapela sice taky vypadá, že moc nepochopila kde se to vlastně ocitla ale odehrává dobrej set a já konečně přestávám litovat těch dvou hodin na chodbě.

Po woodhomech už se hrnou na podium GREEDY INVALID .......mno co říct ...téhle kapelce to fakt šlape, ale poslouchat mě to nebaví ani na živo.
Deaf 99 už jsem kdysi zažil a po tom co jsem si pamatoval tak tenhle koncert preventivně vynechávám.

Člověk nemůže byt pořád spokojený že? :)) ale tohle bylo možná trochu silné caffé.

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Doporučuji shlédnout na stránkách Greedy Invalid jejich klip k písni "Sarcastic"... Občas je dobré zabrouzdat o do jiných vod, člověk se potom cítí jistější v tom, co dělá :-)

12:21 odp.  

Okomentovat

<< Home