pondělí, března 19, 2007

LVMEN AMEN

Ema Camelia, LVMEN (kino Artefakt, Nový Jičín)
Už pár měsíců očekávaná akce konečně přišla.
Po pro mě celkem dost podivné tahanici o tento koncert mezi Artefaktem a Nora clubem (v právu bylo samozřejmě kino Artefakt) nakonec vše dopadá snad tak jak má a koncert se koná právě v Novojíčínském Artefaktu.
Jako předkapela hraje Ema Camelia, což je pro mě takový milý bonus k už tak vydařenému večeru. Ema už hraje více nových skladeb, takže koncert je (alespon pro mě) plný překvapení. Docela sem se divil jaké nové polohy EmaCamelia získala. Pokud vše půjde takhle dál nová deska by mohla být dost zajímavá a plná zajímavých změn. Podle mě jako by se kapela z dost depresivního screama posunula přeci jen trochu více k emocore. Hlavní je, že se nezasekla u nějakého stereotypu (jak se tomu podle mě stalo u Themy 11) a každá z nových věcí je v podstatě o něčem jiném. Škoda jen, že kapela neměla projekci ...ale i tak bych to typoval na jeden z nejlepších koncertů Emy co sem zatím viděl.


No a pak už samozřejmě LVMEN. Kapela přehrává postupně celé
Mondo, všechny skladby po řadě jak jdou na cd a jako bonus přidávají No. 7 z Raison D'Etre. Celý koncert pak doplňuje hodně vydřená projekce, takže temná atmosféra, která by se dala krájet.
Mno...., ale nemůžu si odpusti abych si nerýpl do ozvučení celého koncertu. LVMEN mám naposlouchané skoro do sebemenších detailů a tak mě trochu zklamalo, když už po první
No. 8 zjištuji, že není skoro slyšet druhá kytara což na mnohých skladbách dost brutálně mění celkový dojem. No snad to šlo udělat lépe. I tak to byl dost nabouchaný koncert pro mě legendární kapely.
howg

0 Comments:

Okomentovat

<< Home