neděle, července 08, 2007

Jentak(tak)fest

Rok přeběhl skoro tak rychle jak sedmipalec nějaké screamo bandy a já se tedy zase mohl jít kouknout na "tentokrát" druhej ročník Kopřivnického jentakfestu.
Nebudu už tady brousit kolem a kolem a rovnou bych se koukl na kloub kapelám, které letos vystupovaly.

Jako první vystupují Illegal illusion z Bílovce což je kapela, které jsem přicházel na chut tak nějak v průběhu celého vystoupení, kdy po prvním songu jsem si říkal, že jde o uplně obyčejnou tuctovku s podivným chraplákem za mikrofonem. Ale půlce setu už jsem jen spokojeně podupával nohou a pěl ódy na ten sqělej zpěv :)). Takže výbornej rozjezd celého dne.

Druhá věc tentokrát klidovější Mon Insomnie. Musím uznat, že tenhle set se mi líbil ještě více než naposledy v noře ...........mohli jsme slyšt dva(?) nové songy (tentokrát už jde o pořádnou depku) a perfektní noisové zakončení ve stylu Merzbow (které možná dost lidí nepobralo, ale mě naprosto potěšilo:))

Následující set Jindry Holubce jsem sledoval jen tak skepticky z povzdálí. Tentokrát jde o "těžkou alternativu " projevující se jak v textech tak i v hudbě připomínající něco jako takové "zběsilé" funky. Pravda však je že si Jindra Holubec získal přízeň publika což se projevilo nesčetným množstvím přídavků.

Po Jindrovi už nastupuje old school punkovka Raincoat34. K tomuhle snad není co dodávat prostě výbornej punk staré školy z ženským vokálem. Navíc drtit basu tady mužeme vidět "jumpera" z John Ball. Myslím, že každá formace ve které se objeví někdo z "legendárních" John Ball je jasná trefa do černého (at už jde o De reval nebo právě raincoat 34).

Pak už přichází, pro mě největší překvapení večera Milano. Kapelu jsem naposledy slyšel na minulém jentakfestu a od té doby podle mě dost přitvrdila na celkovém soundu. Zpěv se ted změnil na nekompromisní řev a i kytary ted řvou o dost víc než tomu bylo dříve ..........prostě výborné. Navíc sme mohli slyšet covery některejch starejch věcí (nymfomanka..atd) v novém "disharmonickém" kabátku. Pro mě nejlepší set večera a myslím, že kdyby přijeli Esgmeq tak by měli těžkého konkurenta.

Jako další přichází River for sale. O proti "zklamání" v Akropoli sem tentokrát začal přicházet téhle kapelce na chut. Musím pochválit výborný zvuk a hodně dobře odehranej set. Tahle kapelka se mi začíná pomalu ale jistě líbit.

Další jsou pak mí oblíbení Flying enterprise. Tentokrát přijela kapela bez kláves z čehož jsem měl zprvu trochu strach, ale ukazuje se, že kapela zní stejně našlapaně a o dost tvrději právě bez kláves. Krásnej set. navíc doplněn o tradiční prochorovy hlášky do publika :))

A poslední hraje kapela, která přijela jako první (také z části zachycená na mé fotografii :)) Standartní kompot :)......tohoto setu jsem se už bohužel nezůčastnil takže nezbývá než doufat, že šlo o výborný koncert.

to by bylo

http://www.poletucha.net

0 Comments:

Okomentovat

<< Home