pondělí, června 11, 2007

65daysofstatic (palác Akropolis , Praha)

Zajímavej report se spoustou fotek a nějakejma videama mužete zkouknou tady (takže doporučuju prostudovat).

Tak a ted i pár mých "postřehů" a názoru na tenhle včerejší "superkoncert":)).


Volba River for sale jako předkapely se mi osobně zdála dost špatná i když si to třeba spousta lidí nemyslelo. Možná šlo i o jeden z nejlepších setů co tahle kapela předvedla, ale v porovnání z peklem co se rozpoutalo po nich mi tohle vystoupení přišlo celkem bezvýznamné a spíš jen prodloužilo moje čekaní.

No ale pak už celkem v rychlosti nastupují 65daysofstatic. Musim přiznat že po prvním songu A Failsafe jsem zůstal stát jak přibitý a jenom nevěřícně koukal jak je tohle vubec možné. Takhle energický dobře znějící a zahraný koncert jsem snad ještě nezažil. Do toho všeho hromové burácení publika. Nikdy by mě nenapadlo, že skladby z desky mohou znít naživo ještě o tolik lépe. Pomalu ale jiststě se rozjiždí asi nejlepší koncert co jsem kdy viděl. I když jde o poslední vystoupení na Evropském turné 65daysofstatic, kapela fanoušky vůbec nešetří a celý set si neskutečně užívá.
Takže z mé strany absolutní spokojenost ....kdo tam nebyl jako by nebyl vůbec.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home